艢wi膮teczny Tag #1 馃巺 Natalia

Cze艣膰. Dzisiaj przychodz臋 do Was ze 艣wi膮tecznym tagiem.  Wilczurka doda艂a ju偶 sw贸j, wi臋c jeszcze pora na mnie i Happy. A, mam dla Was dobr膮 wiadomo艣膰. Przeczyta艂am w艂a艣nie "Akademi臋 Dobra i Z艂a", dlatego recenzja b臋dzie niebawem. A teraz wr贸膰my do tagu. 
1. Jak膮 ksi膮偶k臋 podarowa艂aby艣 na 艣wi膮teczny prezent? 
Zale偶y komu. Ka偶dy z nas lubi co innego.  Na przyk艂ad naszej Wilczurce podarowa艂abym "Assassin's Creed", za艣 Happy "Wojenn膮 Burz臋", gdy偶 bardzo wkr臋ci艂a si臋 w seri臋 "Czerwonej Kr贸lowej". 
2. Jak膮 ksi膮偶k臋 chcia艂aby艣 znale藕膰 pod choink膮?
Z pewno艣ci膮 jedn膮 z pozosta艂ych trzech cz臋艣ci "Akademi Dobra i Z艂a" lub "Wojenn膮 burz臋". Aczkolwiek nie pogardzi艂abym inn膮 ciekaw膮 ksi膮偶k膮. Byleby nie typowy romans.
3. Czytasz jakie艣 艣wi膮teczne ksi膮偶ki? 
Szczerze? Nie. Nie czytam ksi膮偶ek sezonowo. Czasami wracam do ksi膮偶ek wydanych przed kilkoma laty. 
4. W jakim miejscu z ksi膮偶ki chcia艂aby艣 sp臋dzi膰 艣wi臋ta?
Rozwa偶am nad kilkoma miejscami. Ale najbardziej to chyba w akademii dobra i z艂a.
5.  Z kim chcia艂aby艣 si臋 poca艂owa膰 pod jemio艂膮?
Ci, kt贸rzy mnie dobrze znaj膮 wiedz膮 z kim. A je偶eli chodzi o ksi膮偶kowego bohatera to... Hm... Wol臋 aby pozosta艂o to s艂odk膮 tajemnic膮.
6. Naj艂adniejsza ok艂adka.
Zdecydowanie Akademia Dobra i Z艂a. (Wiem za bardzo 偶yj臋 t膮 ksi膮偶k膮).
7. Kt贸ry ksi膮偶kowy bohater zas艂u偶y艂 na r贸zg臋?
Wed艂ug mnie to Maven, Elara i Evangeline.
8. Kt贸remu ksi膮偶kowemu bohaterowi kupi艂aby艣 prezent na 艣wi臋ta?
Agacie z "Akademii Dobra i Z艂a", Shade'owi, Mare, Calowi, Lucasowi z "Czerwonej Kr贸lowej" w sumie to wielu jest takich, kt贸rych bym obdarowa艂a.
9. Po艂膮cz ksi膮偶k臋 ze 艣wi膮teczn膮 piosenk膮.
Moje pierwsze skojarzenie to "Jingle Bells" z "Polacy s膮 najlepsi". Nie mam poj臋cia dlaczego.
10. Polecasz jakie艣 艣wi膮teczne ksi膮偶ki? 
Nie czytam takowych, tak偶e nie mam 偶adnych do polecenia.
Jak Wam si臋 spodoba艂 nasz 艣wi膮teczny tag? Z mi艂膮 ch臋ci膮 zapraszam Was do zadawania kolejnych pyta艅 i zrobimy kolejn膮 cz臋艣膰. 
/Natalia 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

H. BLACK- "OKRUTNY KSI膭呕臉"

D.L.JENSEN- "KR脫LESTWO MOSTU"