PACZKA Z KSIĄŻKAMI | BOOKHAUL


Cześć.
Jakiś czas temu zamówiłam sobie książki na jednej z księgarni internetowych. Wyczekiwanie przesyłki dłużyło się niemiłosiernie, ale w końcu się doczekałam i listonosz zapukał do moich drzwi zostawiając mi paczuszkę z książkami.

Szczerze mówiąc po raz pierwszy widzę coś takiego w paczce. Folie wypełnione powietrzem miały na celu bezpieczne dotransportowanie książek. Byłam tym zaskoczona, a jednocześnie cieszyłam się, że w końcu natrafiłam na księgarnie, która dba o przesyłki. Wiele razy otrzymywałam uszkodzone książki, ale o tym w innym poście.
Na samym wierzchu znajdowała się "Akademia Dobra i Zła. Długo i szczęśliwie". Jest to trzecia część przygód Sofii i Agaty w baśniowej krainie. Swoją drogą miałam ogromną przerwę od tej serii odkąd przeczytałam drugą część. 
Opis: Zapierający dech w piersiach finał bestsellerowej trylogii Akademia Dobra i Zła, w którym to, co stare, staje się nowe, a Sofia i Agata muszą walczyć z przeszłością i teraźniejszością, by znaleźć najlepsze zakończenie swojej baśni. Sofia i Agata, dawniej najlepsze przyjaciółki, sądziły, że zakończenie ich baśni zostało przypieczętowane, gdy ich drogi się rozeszły. Teraz jednak, gdy dziewczęta zostały rozdzielone, Zło zatriumfowało, a Dobro znajduje się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Czyżby Opowieść o Sofii i Agacie miała zostać napisana na nowo, podobnie jak inne baśnie? Agata i Sofia muszą współpracować, by ocalić to, na czym im zależy, ale czy nie okaże się to zbyt trudne? Czy zdołają ponownie się zaprzyjaźnić? I czy nowe zakończenie będzie ostatecznym Długo i Szczęśliwie, do którego obie dążą? 
"Szóstka wron" była najlepszą książką Leigh Bardugo. Teraz przyszedł czas na drugą część czyli "Królestwo Kanciarzy". Od ponad pół roku jej szukałam, ale w żadnej księgarni nie mogłam jej dostać. Nawet legendarny empik, w którym można znaleźć prawie wszystkie tytuły jej nie posiadał. W końcu jednak natrafiła się okazja i w księgarni internetowej ukazała się owa książka. Żal było nie skorzystać. 
Opis: Kaz Brekker i jego ekipa dopiero co przeprowadzili skok przekraczający najśmielsze wyobrażenia. Zamiast jednak dzielić sowite zyski, muszą walczyć o życie. Zostali wystawieni do wiatru i poważnie osłabieni; dokucza im brak funduszy, sprzymierzeńców i nadziei. Na ulicach miasta trwa wojna. Wzajemna lojalność w obrębie ekipy – i tak już krucha i wątpliwa – zostaje wystawiona na ciężką próbę. Kaz i jego ludzie muszą się postarać, żeby znaleźć się po stronie zwycięzców. Bez względu na koszty.
Niedawno dowiedziałam się, że wyszła już trzecia część "Czarnego Maga", a ja jestem dopiero po pierwszym tomie, dlatego jak najszybciej musiałam zdobyć drugą część, aby nadrobić serię. Mam nadzieję, że "Adeptka" okaże się równie dobra jak "Pierwszy rok", a może i lepsza. 
Opis: Ryiah przetrwała próbny rok w Akademii Magii, ale dopiero teraz zaczyna się dla niej prawdziwa nauka. Dziewczyna dostała się do wymarzonej frakcji bojowej, ale musi stawić czoła nauczycielowi, którego nie znosi, i wrogo nastawionej Priscilli. Sytuacji nie ułatwia też relacja z Darrenem, oscylująca między wrogością a sympatią, może nawet fascynacją. Kiedy jeden z uczniów zostaje zabity w nieprzyjacielskim ataku, nauka schodzi jednak na dalszy plan. W powietrzu wisi wojna, być może Ryiah będzie musiała wykorzystać swoje umiejętności szybciej, niż sądziła.

Aby nie rozpoczynać nowej serii i kończyć na pierwszym tomie, zamówiłam sobie składającą się z dwóch części "Okrutny książe" i "Zły król". Tak naprawdę nawet nie mam pojęcia o czym one są, zdecydowałam się je przeczytać z polecenia, także będę czytać w ciemno. 
Natalia

Komentarze

  1. Prawie wszystkie książki przeczytałam i większość mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że mi również się spodobają! :)

      Usuń
  2. Ostatnio czytałam Okrutnego Księcia, teraz zacznę czytać drugą część

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja praktycznie zawsze dostaję takie zabezpieczenia w paczkach. 🙂

    Tych powieści nie znam,ponieważ nie czytam fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety kilka razy dostałam książki w zwykłych kopertach.

      Usuń
  4. Książki to moja pasja, miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam książki! Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. No to zapowiada się nie złe czytanie... ja też musze nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie przesyłki to sama rozkosz dostawać. Te lektury także wyglądają na ciekawe. Być może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Miłego czytania! :)
    Może napisalabys właśnie o takich paczkach z książkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to czemu nie? Dziękuję za inspirację. :)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem tego ciemnego czytania ;) tzn. w ciemno, a jak jeszcze po ciemku? to już całkowicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj podczas czytania w ciemno odkrywamy najlepsze lektury, przynajmniej w moim przypadku tak jest :)

      Usuń
  9. Wiele ciekawych tytułów i wszystkie są na mojej liście, tylko brak czasu. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawią mnie Okrutny książę i Zły król :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystkie książki, które zamówiłam są kontynuacją serii, a Okrutny Książe i Zły Król to nowa historiaz więc mnie tez najbardziej ciekawią :)

      Usuń
  11. Czytałam "Akademię Dobra i Zła. Długo i Szczęśliwie"- i jest rewelacyjna. Uwielbiam tą serię. Za niedługo ma wyjść kolejna część.
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akademia Dobra i Zła to świetna seria! Słyszałam o 5 części i nie mogę się doczekać.

      Usuń
  12. Bardzo dobre zamówienie <3 Wszystko już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ostatnio dorwałam "Królestwo Kanciarzy", od razu złożyłam zamówienie. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta książkę bardzo ciężko było dostać

      Usuń
  14. Okrutny książe - bardzo mi się podobała ta książka, zaskoczyła mnie pozytywnie :) Drugi tom jednak czeka na swoją kolej :)

    http://whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się czy nie zabrać się za Akademię Dobra i Zła, ale jakoś nie znalazłam do tego motywacji. Ale skoro kupiłaś trzecią część, to znaczy, że musi być ciekawa. Uwielbiam Szóstkę Wron i Królestwo Kanciarzy, ale jak na razie nie mam ich jeszcze na swojej półeczce (mam nadzieję, że niedługo to się zmieni). Ostatnio czytałam Okrutnego Księcia i Złego Króla i muszę Ci powiedzieć, że mi się strasznie podobały obie książki, a zakończenia drugiej nie przewidziałam. Czekam z niecierpliwością aż kolejna część zostanie przetłumaczona na język polski!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać część 1 okrutnego księcia i mam nadzieję, że się nie zawiode

      Usuń
  16. Czytałam serię o Okrutnym Księciu i niestety tak średnio mi do gustu przypadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ją zaczęłam. Mam nadzieję, że nie będzie taka zła

      Usuń
  17. Znam serię Zły król, z chęcią przeczytałabym coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, może seria "Czarny Mag"? Jest trochę podobna do "Okrutnego Księcia"

      Usuń
  18. Narazie czekam w kolejce do Okrutny Książę, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same perełki. Ja mam za sobą oba tomy Holly Black i jestem zadowolona. Taka lektura, którą traktuje się z przymrużeniem oka, ale jest przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019