WIŚNIOWE SERCE- C.CASSIDY

Tytuł:  Wiśniowe serce
Autor: Cathy Cassidy
Liczba stron: 280
Cherry jest jak każda inna nastolatka. Problemy z nauczycielami i koleżankami w jej życiu są wszechobecne. Wszystko ulega zmianą, kiedy to ojciec dziewczynki poznaje Charlotte Tanberry i postanawia z nią zamieszkać. Cherry musi przeprowadzić się do nowego domu zyskując przy tym macochę i cztery siostry. Wszystko układałoby się dobrze, gdyby nie Honey, najstarsza siostra, która obwinia Cherry za odejście swojego ojca i wyżywa się na niej. Do tego dochodzi jej chłopak, Shay, którego urokowi Cherry nie może się oprzeć... 

Każda część serii "Bombonierki" opowiada o jednej z sióstr Tanberry. W pierwszej części poznajemy bliżej Cherry. Dziewczyna jest niepoprawną marzycielką uwielbiającą kwiaty wiśni i cygańskie wozy. Problem jednak polega na tym, że nie najlepiej dogaduje się ze swoją najstarszą siostrą, za to z jej chłopakiem, wręcz przeciwnie... 

"Wiśniowe serce" to lekka powieść napisana z myślą o nastolatkach, poruszające młodzieżowe problemy. Autorka skupia się tutaj głównie na kompleksach jakie posiada większość osób w tym wieku. Wiążą się z tym problemy z akceptacją swojej osoby oraz kłopoty ze społeczeństwem. Książkę bardzo szybko i przyjemnie się czyta, a styl autorki sprawia, że książka jest łatwa w odbiorze. Wszystkie treści są jasno i zrozumiale przekazane. Jak wiadomo po takich historiach nie można oczekiwać zbyt wiele, ale ta szczególnie przypadła mi do gustu i z niecierpliwością wyczekuję kolejnych części.

Książka Cathy Cassidy to idealna historia na jeden wieczór, przyjemna w czytaniu, pokazująca problemy dzisiejszej młodzieży. Polecam ją wszystkim, a szczególnie nastolatkom.

Moja ocena: 8/10

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale mnie zaciekawiła.
    Chętnie przeczytam :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę ją młodzieży w naszej rodzinie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio sięgam po ambitniejsze lektury, ale od czasu do czasu słodka młodzieżówka nie zaszkodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej książka nie dla mnie, gdyż nie zaciekawiła mnie na tyle, bym chciała po nią sięgnąć.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę i bardzo mi się podobała. Według mnie godna polecenia, bo bardzo zabawna, a bohaterowie super wykreowani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi na prawdę przyjemnie. Może zachęci znajomą nastolatkę do czytania książek, z przyjemnością podsunę jej ten tytuł

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać takie książki, więc chętnie się na tą skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna okładka a historia na pewno by mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba nie do końca książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością sięgnę po ten tytuł, dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019