Plany na ten rok, czyli książki, które Wilczurka chce przeczytać.

W komentarzu pod postem Natalii zobaczyłam propozycję na posty, a mianowicie: Jakie książki chcemy przeczytać w 2019. Zaciekawił mnie ten pomysł, więc stwierdziłam, że może też zrobię coś na tej zasadzie?
Nie jest tego dużo, ale zawsze lista może się zaktualizować.
Więc już bez niepotrzebnej gadaniny-oto mój książkowy plan:

Assassin's Creed: Bractwo

Assassin's Creed: Tajemna Krucjata

Assassin's Creed: Objawienia

Assassin's Creed: Porzuceni   ✓

Assassin's Creed: Pojednanie

Assassin's Creed: Podziemie

Assassin's Creed: Pustynna przysięga

Wiedźmin (zobaczę ile części)

Szóstka Wron  ✓

Królestwo Kanciarzy 

Kosiarze (też nie wiem ile części)

Cedry pod śniegiem

Pan Samochodzik i Fantomas (nie mogło go zabraknąć haha)

I to chyba z grubsza tyle, jeżeli coś się zmieni to na pewno zaktualizuje posta.

Przy okazji strasznie przepraszam za dłuuuugą nieobecność, ale miałam kilka naprawdę ważnych rzeczy do załatwienia. Jeszcze raz przepraszam, a teraz biorę się za pisanie zaległych recenzji!

Addio Amici!

/Wilczurka


Komentarze

  1. Czytałam "Szóstkę wron" oraz "Królestwo kanciarzy". Podobały mi się, chociaż nie jestem wielką fanką tej dylogii. Za mną również "Kosiarze" - super powieść :)
    Do "Wiedźmina" jakoś nigdy mnie nie ciągnęło.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam Szóstkę wron, Królestwo Kanciarzy jeszcze przede mną. Możliwe, że przeczytam niedługo Assassin's Creed. Którego polecasz na początek? 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, witam w klubie! Królestwo Kanciarzy również i przede mną! Jeżeli chodzi o AC to ja zaczynałam od Czarnej Bandery. Więc ją również ci polecam. Jeżeli jednak wolisz więcej wątku o samym ,,Asasynowaniu", a życie bohatera ma przechodzić tak jakby na drugi plan, to polecam Renesans lub Tajemną Krucjatę. (W Renesansie tak jak wspominałam w jego recenzji jest sporo bluzgów co prawda w większości po Włosku, no ale ;D i no... jakby to powiedzieć, jest dość sporo o ,,podbojach" miłosnych Ezia, ale to nie zmienia faktu, że górował tam wątek Bractwa)
      Pozdrawiam i życzę powodzenia w czytaniu mojej ulubionej serii ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019