Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019

Cześć.
Pierwszy miesiąc 2019 roku dobiegł końca. Jestem zszokowana tym, jak szybko ten czas leci. Niedawno mieliśmy grudzień, a tu proszę, już luty. Niestety nie można żyć samymi wspomnieniami, trzeba patrzeć w przyszłość, wziąć się w garść i robić wszystko jak najlepiej. Szczerze muszę przyznać, że styczeń był pełnym wrażeń miesiącem, dlatego też czas na krótkie podsumowanie stycznia pod względem czytelniczym!

PODSUMOWANIE 

  • Liczba przeczytanych książek: 4
Szklany Miecz



Królewska Klatka


Księżniczka Popiołu 


Szóstka wron
  • Liczba przeczytanych stron: 2024
  • Średnio stron dziennie: 65
  • Wszystkich postów: 16
  • Recenzji: 7
  • Nowych obserwatorów: 13
  • Wyświetleń: 3871
Powiem szczerze, styczeń był naprawdę wspaniałym miesiącem. Chociaż przeczytałam jedynie 4 książki, jestem zadowolona ze swojego wyniku. Wielkim zaskoczeniem okazała się dla mnie Szóstka Wron - książka, o której nic nie wiedziałam, ani nawet nie słyszałam. Po prostu poleciła mi ją koleżanki, a ja nawet nie czytałam opisu, tylko ją kupiłam i zaczęłam czytać. Naprawdę okazała się być świetną książką. 
W kwestii bloga, cóż, wyświetleń przybyło nam naprawdę sporo, biorąc pod uwagę fakt, że na początku miałyśmy tylko 3 600 wyświetleń, a teraz mamy ponad 7 000. Obserwatorów również wielu przybyło- aż 13! To prawie połowa tych, których mieliśmy wcześniej. Jestem Wam za to ogromnie wdzięczna, nasz blog zaczyna się rozwijać, nie stoimy w miejscu, stajemy się coraz bardziej popularni. Liczę na to, że luty również będzie wspaniałym miesiącem, a nasze statystyki (te książkowe, jak i blogowe) będą jeszcze większe niż w listopadzie! 

Komentarze

  1. Ciekawe statystyki. Mnie udało się opublikować 13 postów, w tym 8 recenzji i przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie. Życzę zaczytanego miesiąca.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też już obserwuję :)
    Gratuluję świetnych początków i zaczytanego lutego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Zamierzam kupić Szóstkę wron i przeczytać bo te dobre opinie mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeczytałam tylko 3. Niestety to nie jest mój czas, czekam na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, podzielam Twoje zdanie.

      Usuń
    2. Ja również czekam na lato, wtedy będę czytać więcej :)

      Usuń
  6. Ja przeczytałam 15 książek w styczniu ;) twój wynik również dobry ;) chce przeczytać w końcu księżniczkę z popiołów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały wynik. Ja niestety nie mam aż tyle czasu na czytanie, ale każdego wieczoru czytam po trochu :)

      Usuń
  7. Bardzo podobała mi się seria "Czerwona królowa", najnowszych części jednak jeszcze nie przeczytałam. O "Szóstce wron" słyszałam bardzo dużo, i mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę wleci recenzja Szóstki Wron w moim wykonaniu i mam nadzieję, że stanę się ogromną motywacją do jej przeczytania! <3

      Usuń
    2. Ja również dużo słyszałam o szóstce wron, toteż od razu ja przeczytałam :)

      Usuń
  8. Super wyniki! Może kiedyś znajdę czas przeczytać "Szklany Miecz".
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przeczytałam niewiele więcej, bo 6 książek :) Od dawna mam ochotę na Szóstkę wron i ... tyle z mojej motywacji :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją gorąco! <3 Jestem Twoją kolejną motywacją haha...
      Gratki z okazji 6 przeczytanych książek!
      Moje grube tomiska potrzebują trochę więcej czasu <3

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać szõtkę wron :)

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku :) ja przeczytałam tylko cztery książki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. "Szklany miecz" i "Królewską klatkę" czytałam. Szkoda, że nie dorównywały poziomem pierwszej części. :/ Mam zamiar je znowu przeczytać przed "Wojenną burzą", żeby sobie wszystko przypomnieć.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Królewska Klatka i Szklany Miecz były genialne, aczkolwiek Czerwona Królowa nie była taka zła :)

      Usuń
  12. Gratulacje, u nas 6 ksiazeczek :)
    Pozdrawiam, Pola z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Ja przeczytałam zaledwie 2 książki i to niezbyt dobre, więc nie jestem ze stycznia zbytnio zadowolona. Muszę w końcu sięgnąć po Szóstkę wron, bo kurzy mi się na półce już masę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość dobry wynik ja przeczytałam 3 i pół :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga