Jak wybrać dobrą książkę? czyli sposoby Wilczurki na miłe czytanie.

Trafić na idealną książkę jest dosyć trudno. Wierzcie mi lub nie, ale ja zanim znalazłam te jedną, jedyną serie zmagałam się z wieloma problemami dotyczącymi książek. Chyba każdy z was chociaż raz kupił lub dostał opowieść, która nie trafiła w jego gust, lub po prostu jej nie chciał. Ja miałam tak rok temu kiedy to na mikołajki klasowe pewien przedstawiciel płci przeciwnej kupił mi ,,Pana Samochodzika". To było straszne. Wyobraźcie sobie mnie w takiej sytuacji. Prosiłam na mikołajki o pastele do tkanin lub książkę... dostałam książkę, której chyba nigdy nie przeczytam... Pewnie większość z was jest zdziwiona ,,Jak to poprosiłaś?". Już śpieszę z odpowiedzią. U nas w szkole oprócz imienia i nazwiska na karteczce pisze się również co chciałoby się dostać. No, ale mniejsza, bo zaraz się tak rozgadam, że całego posta na to poświęcę. Wróćmy do mojego stwierdzenia. Każdy z was kiedyś na pewno dostał książkę, z której się nie cieszył, więc jak to zrobić? Jak przyczynić się do tego, aby nie dostać najtańszego byle dziadostwa z Empiku? Oto małe rady dotyczące tego właśnie problemu:
1.Zawsze szukaj książek w swoim typie, gatunku, aby cię zainteresowały. Na przykład ja kocham fantastykę i tak jak wspominałam mordobicie. Jeżeli nie możecie się zdecydować jaki rodzaj jest tym waszym polecam robić sobie internetowe quizy, np. ten: Kliknij, by przerzuciło cię na stronkę. lub ten: Kliknij, by przerzuciło cię na drugą stronkę 
2. Chcesz spróbować czegoś innego? Popytaj! Sprawdź recenzje! Szukaj informacji! Polecam stronę http://lubimyczytac.pl/
3.  Chcesz poczytać coś nowego, a nie masz możliwości pójścia do księgarni/biblioteki? Sciągnij Wattpada! 
4.Poznaj swój styl, jeżeli jakaś książka cię nie interesuje, po prostu to powiedz. Nikt na pewno nie kup Ci dalszej części.
Mam nadzieję, że te kilka rad jakoś wam pomoże... szczególnie, że Coraz bliżej święta. Ja się już z wami żegnam. Błąd? Rada? Propozycja? Pisz!
Miłego weekendu, życzy wasza Wilczurka.

Komentarze

  1. Ooo ja cie! Super blog! Kocham czytać książki zwłaszcza fantasy! Będę tutaj często zaglądać!
    Pozdrawiam! ❤

    kronika-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Mi wyszło, że kryminały. Polecacie jakieś? 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerloka przeczytaj haha A tak serio to nie wiem naprawdę nie czytam kryminałów. Czyżby najwyższa pora zacząć?

      Usuń
    2. Polecam Ci: To, co zostawiła

      Usuń
  3. dlatego na Mikołajki najlepiej napisac jaka chce sie ksiazke :D zeby pozniej nie bylo przypalu

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniec końców "Pan samochodzik" nie jest taki zły 💁‍♀️ przeczytaj go to sama się przekonasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Team Pan Samochodzik haha ale szczerze tez czytałam Pana samochodzika i nie jest taki zły

      Usuń
    2. Ja kocham "Pana samochodzika"!

      Usuń
    3. To MOŻE kiedyś przeczytam xD

      Usuń
  5. A mi tam wszystko jedno jaka książka. Czytam wszystko co wpadnie mi ręce, ale rozumiem Was

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019