Pojawiam się i znikam. Reaktywacja bloga

Witam. Nie było mnie tutaj dość dawno, jednak postanawiam powrócić z pełnym zapałem do pisania i... wraz ze mną będą pisać moje dwie koleżanki. Jak już kiedyś wspominałam na blogu będą pojawiały się recenzje, polecane książki i wszystko w jakimś stopniu powiązane z książkami. Od czasu do czasu pojawi się coś "z innej beczki". 
Teraz omówmy sobie kwestie wyglądu i zmian jakie tutaj zaszły. Na początku blog nazywał się "Świat książek". Zawiało amatorszczyzną, co? Później nazwa ewoluowała do "Świat książek i filmów", choć szczerze o filmach nic na nim nie było. Teraz postanowiłyśmy zmienić nazwę na "Zaczytane". Brzmi trochę bardziej oryginalnie, czyż nie? Nastąpiły też drobne zmiany odnośnie tła i tych podobnych rzeczy. Wkrótce (mam nadzieję) pojawi się banner bloga, nad którym obecnie pracuję. Trochę jeszcze nad nim popracujemy, aby nie wyglądał na jakieś badziewie tylko pod względem wizualnym był całkiem ładny. Niestety nie mam do swojej dyspozycji komputera, toteż może być ciężko, ale jakoś sobie poradzimy.
Dla tych, którzy mnie nie znają, jestem Natalia. Raczej moje zainteresowania nie odgrywają tutaj specjalnej roli, więc przejdę do książek, które czytam. Szczerze mówiąc, sama nie wiem jak mam to określić. Na mojej półce znajduje się dużo książek różnych gatunków. Zaczynając od wojennych, poprzez młodzieżowe, kończąc na romansach. Z mojej strony na pewno będą recenzje różnych książek. 
Niedługo pojawią się kolejne wpisy od pozostałych autorek bloga. Tymczasem ja się z Wami żegnam, do następnego.
/Natalia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019