Kilka książek na jesień! 🍂🍃

Długie, jesienne wieczory bardzo często zmuszają nas do sięgnięcia po książkę. W związku z tym przygotowałam dla Was listę kilku książek na jesień. Przy wyborze kierowałam się nowościami, bestsellerami, by być na bieżąco. Być może jakaś książka z mojej listy Wam się spodoba. 
Jako pierwsza na mojej liście pojawi się książka "Okrutny książe". 
"Krwawa zbrodnia na zawsze odmienia los trzech sióstr. Zostają porwane do świata elfów, bajecznego Elysium. Upływa dziesięć lat; Jude pragnie za wszelką cenę odnaleźć swoje miejsce w krainie elfów – lecz dumni elfowie gardzą śmiertelniczką, a wzgardliwszy od innych jest książę Cardan, najmłodszy i najokrutniejszy z potomków Najwyższego Króla."
Kolejną książką jest "Tatuażysta z Auschwitz". Powieść wojenno, romantyczna. 
"Lale Sokołow trafił do Auschwitz w 1942 roku jako dwudziestosześciolatek. Jego zadaniem było tatuowanie numerów na przedramionach przybywających do obozu więźniów. Naznaczanie ich. Pewnego dnia w kolejce stanęła młoda przerażona dziewczyna-- Gita. Lale zakochał się od pierwszego wejrzenia. I obiecał sobie, że bez względu na wszystko uratuje ją. Wykorzystał swoją pozycję nie tylko, by jej pomóc. W obozie po raz pierwszy rozmawiali, flirtowali, wymienili pocałunki. Ich uczucie przetrwało nazistowskie piekło: po wyzwoleniu odnaleźli się, pobrali i spędzili razem resztę życia. "

Na trzecim miejscu mamy coś dla fanów "Czerwonej Królowej", a dokładniej czwartą część pod tytułem "Wojenna Burza". 
"Zdrada nieomal zniszczyła Mare i zagroziła rebelii. Teraz – by chronić Czerwonych i Nowych – Czerwona Królowa musi poświęcić swoje szczęście i zawiązać sojusz, który sprawi, że Norta się podda, a Maven razem z nią. Potężni Srebrni, sprzymierzeńcy Cala, wraz z Mare i Szkarłatną Gwardią mają szansę na zwycięstwo. Jednak ogarnięty obsesją Maven nie cofnie się przed niczym, by odzyskać Mare – nawet jeśli będzie musiał zniszczyć wszystko na swojej drodze. Buntowniczka władająca piorunami może stracić swoją pozycję na zawsze. Gdy powstaną po raz ostatni – Czerwoni niczym świt – korona trafi w samo serce burzy. Nadciąga wojna, która odmieni królestwo. Wszyscy staną do walki, ale nie wszyscy przetrwają. Bo za zwycięstwo trzeba zapłacić najwyższą cenę."
Następna w kolejce jest książka "I że Cię nie opuszczę".
"Alice i Jake to młode kochające się małżeństwo. Alice odnosi sukcesy jako prawniczka, Jake jest terapeutą i współwłaścicielem poradni psychologicznej. Przed nimi wspólne życie pełne planów. W prezencie ślubnym od prominentnego klienta Alice nowożeńcy otrzymują zaproszenie do elitarnego klubu dla małżeństw, który działa pod nazwą Pakt. Jego celem jest wspieranie par w staraniach o szczęśliwy i trwały związek. Nierozerwalny. Za wszelką cenę…"
Ostatnią na liście jest książka z serii "Żniwa śmierci", a dokładniej jej 1 tom pod tytułem "Kosiarze".
"Świat bez głodu, wojen, chorób i cierpienia. Ludzkość uporała się już z tym wszystkim. Pokonała nawet śmierć. W tej chwili żywot człowieka mogą zakończyć jedynie kosiarze – do nich należy kontrolowanie wielkości populacji.
Citra i Rowan zostają praktykantami w profesji kosiarza – choć żadne z nich nie wykazuje ku temu chęci. Nastolatkowie muszą opanować sztukę odbierania życia, wiedząc że przy tym ryzykują własnym.
Citra i Rowan zrozumieją, że za idealny świat trzeba zapłacić wysoką cenę."
Mam nadzieję, że któraś z tych książek Wam się spodoba. 
/Natalia

Komentarze

  1. Chyba skuszę się na serię "Żniwa śmierci". Czytałem na okoliczność.pl wydaje się ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może napiszesz coś o mangach?
    Ciekawe książki, ja osobiście bardzo lubię fantasy i właśnie te z powyższych wymienionych w tym typie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na mangach, więc masz może jakieś pomysły?

      Usuń
  3. czytalam zniwa smierci tom 1 i 2 i serdecznie polecam oraz wszystkie czesci czerwonej krolowej moze napiszesz o niej recenzje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę czytać to ją dodam. Zostało mi już tak niewiele do końca. :)

      Usuń
  4. Trochę przeraża mnie to ze wojenna burza ma 700 stron ale damy radę 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to odrobinę przeraża... 😱

      Usuń
    2. O matko serio? Każda ma o 100 stron więcej 1 miala 400 coś, 2 ma 500 coś, 3 ma 600, a 4... 700? Jak ja to przeczytam? Ledwo 3 część czytałam w miesiąc ze względu na czas ale powiem wam petarda tylko zakończenie średnio jej wyszło

      Usuń
    3. Dacie radę! Ja ją przeczytałam w tydzień.

      Usuń
  5. Każdy tak pisze o Wojennej Burzy to ja się wypowiem na temat Tatuażysty z Auschwitz. Piękna wzruszająca książka, która porusza temat drugiej wojny światowej, a w dodatku ma wątek miłosny. Po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019