Pierwsze koty za płoty

Witam. To moje pierwsze zmagania z prowadzeniem bloga. Moje koleżanki już są chyba bardziej doświadczone w tym całym...jak by to nazwać? Blogowaniu? Niech będzie.
Ale mniejsza. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę.

To teraz troszkę o mnie:

  • Mam na imię Barbara... nie wiem jak lepiej brzmi: Baśka? Barbara? Basia?
  • Większość znajomych woła na mnie Wilczurka, choć znajdą się też tacy, którzy nazywają mnie Assassynem, ale o tym będzie za chwile.
  • Kocham czytać książki, głownie bardziej, jak by to ująć, jedyne co przychodzi mi do głowy to określenie: Mor-dobitne... Jak w jakiejś książce jest ciekawa akcja, przemoc i może odrobinka romansu to musicie wiedzieć, że Wilczurka na pewno po nią sięgnie, lub już ją przeczytała.
  • Mam konto na wattpadzie... Jedno swoje (Wilczurka2004), a drugie prowadzę razem z moją przyjaciółką (Divertenti422)
  • Kocham wilki, ale wszystkie zwierzęta są cudowne.
  • Ulubiony kolor-Niebieski
  • Moim hobby jest rysowanie. Komiksy, rysunki, szkice i inne bazgroły to zdecydowanie moja bajka.
  • Jak już wyżej wspomniałam niektórzy mówią na mnie Assassyn. A to wszystko wzięło się od tego, że jestem fanką serii o zakapturzonych zabójcach. Możecie się spodziewać recenzji książek Oliviera Bowdena.
  • Ulubiona książka, wyżej wymienionego autora:



  • Nic nie jest prawdą, wszystko jest dozwolone-motto życiowe
  • Działam w mroku, w służbie jasności...
  • No i... chyba tyle z mojej strony.


Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć czegoś więcej na mój temat, lub podziela któreś z zainteresowań to... komentarze przecież po coś są.

Pozdrawiam serdecznie
Wilczurka/Assassyn

Komentarze

  1. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci na Wattpadzie Likwidatora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go przeczytałam ;)
      To najlepsza wattpadowa książka wszechczasów <3
      Jeżeli chcecie, zapraszam to fallowania na wyżej wymienionym portalu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019