3 000 wyświetleń ♥️

Cześć.
Jak mogliście zauważyć, nasz blog przez ostatnie dni był bardzo nieaktywny. Od prawie tygodnia nic się nie pojawiło. Nie ukrywam jest mi z tego powodu źle, iż zaniedbałyśmy bloga. Powstaje pytanie. Dlaczego nie było postów? Otóż jak sami wiecie, niedawno, ponieważ kilka dni temu, były święta, a jak to jest zwykle przed świętami, u każdego w domu jest zamieszanie. Kolejny powód- brak pomysłów- przynajmniej u mnie. Na obecną chwilę wyczerpałam wszystkie możliwe, a umówmy się, nie czytam książek z prędkością światła, by móc je codziennie recenzować. Ale spokojnie, spokojnie! Moje szare komórki wciąż pracują, a ja cały czas staram się wymyślić coś, o czym mogłabym napisać na blogu.
Kolejną kwestią jaką chciałabym omówić są ciągle rosnące wyświetlenia. Raz mniej, raz więcej, ale statystyki wciąż idą w górę. Dziękuję Wam za to nawet nie wiecie jak! Jesteście wspaniali! W związku z tym postanowiłam założyć Instagrama blogowego. Będziemy wrzucać tam zdjęcia książek, które obecnie czytamy oraz inne podobne rzeczy. 
Postanowiłam nazwać nasze konto na instagramie: ksiazkoholiczki.xx. To taka prosta, a zarazem fajna nazwa. Na obecną chwilę nie mamy wielu obserwujących. Ba, konto założyłam dopiero dziś. Nawet nie zdążyłam dodać zdjęcia i zaktualizować opisu, ale z czasem to się pojawi. 
Jeżeli macie jakieś pytania, propozycje, etc. zachęcam Was do dyskusji w komentarzach!
/Natalia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019