Happy i świąteczny tag!

Cześć Wam! 

Dzisiaj odpowiem na zadane pytania i nie będę zadręczać wywodami.
*Okrzyk radości, wszyscy się cieszą!*
 Byłam ostatnio na jarmarkach świątecznych i powiem Wam, że magia nie do opisania. Macie jakiś swój ulubiony? Mi osobiście najbardziej podoba się ten we Wrocławiu chociaż byłam też w Dreźnie.
Jestem ciekawa jak idą przygotowania i co najważniejsze, co chcielibyście dostać?
Bez przedłużania zaczynamy!
Przepraszam, ale śniegu dalej nie ma, co to ma być?
Dolnośląskie, halo?!
Może tylko w moim regionie tak pusto.

1. Jaką książkę podarowałabyś na świąteczny prezent?

Hmm...Zależy od upodobań, ale myślę, że "Był sobie pies" byłby bardzo dobrym pomysłem. Ludziom w tym okresie otwierają się serca i są bardziej empatyczni, wrażliwi, dlatego mogą bardziej zrozumieć tą książkę i zagłębić się w historię niż podczas wakacji.

.2. Jaką książkę chciałabyś znaleźć pod choinką?


Atlas odkrywców <3 3="" a="" c="" ca="" chc="" dodam="" e="" ja="" jest="" ka="" ksi="" l="" ludzi="" mi="" mnie="" my="" o="" opis="" p="" pasj="" przez="" razy="" stworzona="" trzy="" tylko="" usun="" wi="" wiat="" y="" z="" zwiedzi="">
http://lubimyczytac.pl/aktualnosci/11172/atlas-odkrywcow-wyjatkowa-rzecz-dla-niepoprawnie-ciekawych-swiata
link do książki i opisu <3 p="">
<3 a="" c="" ca="" chc="" dodam="" e="" ja="" jest="" ka="" ksi="" l="" ludzi="" mi="" mnie="" my="" o="" opis="" p="" pasj="" przez="" razy="" stworzona="" trzy="" tylko="" usun="" wi="" wiat="" y="" z="" zwiedzi="">bo usunęło mi go cztery razy!
Nawet nie mogę nic obok w nawiasie napisać! Halo?! Blog!

3. Czytasz jakąś świąteczną książkę? 

Oczywiście. Przez pół roku trzymałam książkę "Psiego najlepszego" by przeczytać ją właśnie w tym okresie. Czyż nie możemy wtedy bardziej utożsamić się z historią i wyobrażać sobie, że zdarzyła się  teraz? To tak, jak czytać książkę o morderstwie na karuzeli i być w wesołym miasteczku. Groza.

4. Chciałabyś dostać jakąś książkę na święta?

Podchwytliwe pytanie.
Najlepszy jednak bon do Empiku, wtedy sama mogę wybrać i kupić od razu kilka!

5. W jakim miejscu z książki chciałabyś spędzić święta?

W Osobliwym Domu Pani Peregrine! Mają ogromny stół, przy którym siedzą wszystkie osobliwe dzieciaki, byłoby cudownie! Poznałabym Emmę, Enocha, Jakuba, Millarda, Bronwyn, Olivię....

 6. Z jakim bohaterem książki chciałabyś pocałować się pod jemiołą?

O kurcze....trudne pytanie. Nie chcę być niemiła i nie odpowiadać....hmmm...Mam kilku kandydatów. (jak to brzmi) Mogłabym to zrobić z Maxonem, Calem, Jakubem albo Kazem haha...
Dobra. Stop. Anuluj. Następne pytanie.

7. Najładniejsza okładka?

Szóstka Wron, Królestwo Kanciarzy oraz Pierwsza i druga część Akademii Dobra i Zła.
Najpiękniejsze okładki jakie w życiu widziałam.
Wiecie pod jakim kątem wybieram książki?
Opis + okładka
Dlaczego?
Jeżeli autor kocha swoją książkę i chce by była dopięta na ostatni guzik dwoi się i troi by był jak najwspanialszy opis oraz okładka. To moje skromne zdanie, bo uważam, że ktoś, komu zależy na czytelnikach nie wypuści byle czego i każdy szczególik będzie musiał być dopracowany.
Czasami zwracam uwagę tylko na opis, ale musi być wybitny.

Jestem ciekawa po czym Wy oceniacie książki zanim je kupicie?

8. Który książkowy bohater zasłużył na rózgę?

Najbardziej zasłużeni:
Jan Van Eck, Elara, Maven, Pekka Rollins, Dyrektor Akademii.

9. Któremu książkowemu bohaterowi kupiłabyś prezent na święta?

Mogę tylko jednemu? No dobrze.
Z książki "Do zobaczenia w kosmosie".
Dałabym Alexowi rakietę by mógł nareszcie spełnić marzenie.
To taka wzruszająca historia.
Napisałabym mu na kartce świątecznej, że nieważne ile porażek poniesie, i tak mu się uda. Mimo młodego wieku jest bardzo dzielny  i samodzielny, dlatego według mnie poradzi sobie bez trudu.

10. Połącz książkę ze świąteczną piosenką.

Last Christmas i "Rywalki" haha...
Maxon, Aspen, Amerika....i już wszystko jasne.

11. Jaką świąteczną książkę polecasz?

Jak znajdę jakąś typowo świąteczną to polecę, a  na razie zasobów brak.

W takim razie to już koniec.
WESOŁEGO WSZYSTKIEGO I DO ZOBACZENIA!

-Happy



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019