Moje odpowiedzi na Świąteczny Tag-Wilczurka

Tak jak mówi tytuł, odpowiem na pytania z posta pt. Świąteczny tag.Nie przedłużając, oto pytania i moje odpowiedzi na nie:

1. Jaką książkę podarowałabyś na świąteczny prezent?

Oczywiście byłoby to Assassin's Creed ❤

2. Jaką książkę najchętniej znalazłabyś pod choinką?

Taką, jaką bym podarowała 😂

3. Czytasz jakąś świąteczną książkę?
Nie... Chwilowo czytam Szóstkę Wron, ale nie jest ona... ,,świąteczna''
4. Chciałabyś dostać jakąś książkę na święta?
No, a jak myślicie?
5. W jakim miejscu z książki chciałabyś spędzić święta?
-Hmm... Londyn, Włochy, albo Bahamy (Nassau)
6. Z jakim bohaterem książki chciałabyś pocałować się pod jemiołą?
-Jacob Frye❤ ewentualnie Ezio Auditore, albo Edward Kenway
7. Najładniejsza okładka?
Wszystkie są piękne.
8. Który książkowy bohater zasłużył na rózgę?
-Ło cie panie! Dużo tego, ale Ezio dostałby conajmniej kilka.
9. Któremu książkowemu bohaterowi kupiłabyś prezent na święta?
-Wszyscy coś by ode mnie dostali! W każde święta staram się zrobić lub kupić cokolwiek wszystkim przyjaciołom, więc dla każdego coś by się znalazło.
10. Połącz książkę ze świąteczną piosenką.
,,All I wont for Christmas''-Assassin's Creed: Podziemie (skierowane konkretnie do Jacoba)
Chyba, że chodzi o nastrój... no to... nie wiem... mam kompletną pustkę... Może potem coś wymyślę.
11. Jaką świąteczną książkę polecasz?
-Y ym... wypowiedziałam się na ten temat: Nie czytam świątecznych książek, więc się na tym nie znam.
Pozdrawiam!
/Wilczurka💙

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019