Mikołajkowa książka 📚🎅

Witam.
Wczoraj były Mikołajki, a co się z tym wiąże- dostałam nową książkę. Basia napisała już wpis o swoich książkach, fakt miała ich więcej, ale ja nie chcę pozostać gorsza, dlatego też postanowiłam dodać dwa słowa o moim prezencie. Co to za książka? Od kogo? Za chwilę się przekonacie. 
Jak widać na powyższym zdjęciu, książka, którą dostałam nosi tytuł "Królewska Klatka" i pewnie większość z Was domyśla się, iż jest to trzecia część "Czerwonej Królowej". Co prawda nawet nie zaczęłam czytać drugiej części, a co dopiero trzecia, ale wolę mieć książki na zapas, by uniknąć braku książek, tzn. nic nie czytania lub czytania czegoś, co mnie nie kręci. A teraz mam w zapasie dwie książki w razie nagłej sytuacji. Dobrze, teraz przedstawię Wam opis książki:
"Maven mnie nie zabije. Nie zrobi tego. Poznaję to po jego dotyku. Długie, blade palce nadal obejmują mój nadgarstek, chociaż unieruchamia mnie smycz, którą srebrny władca cały czas ściska w drugiej dłoni. Nawet teraz, gdy ma nade mną absolutną władzę, nie puszcza mojej ręki. Wolałabym umrzeć, niż tkwić w klatce, w matni szaleństw i obsesji młodocianego króla." 
Cóż, po opisie nic nie wynika, jednak jak możemy się domyślić będą to kolejne przygody Mare i jej bandy. Przejrzałam z grubsza ową książkę (jak to zawsze zresztą robię) i zauważyłam, że jest ona pisana z różnych perspektyw. Tak jak w pierwszych dwóch częściach była pisana z perspektywy Mare, tak teraz będzie również perspektywa Evangeline, Camerona (nie mam pojęcia kim on jest), czy też Farley. Ale głównie z perspektywy Mare. Aż nie mogę się doczekać aż skończę czytać Akademię i zacznę "Szklany Miecz.
A Wy, co dostaliście na Mikołajki? Czytaliście już "Królewską Klatkę? Jakie macie na ten temat zdanie? Zapraszam do dyskusji na ten temat!

Komentarze

  1. Przeczytałam wszystkie książki z tej serii. Wolę się więcej nie wypowiadać, aby nie spojlerować. Ale fajna seria. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Trafiłam przypadkiem na Waszego bloga i jestem wprost zachwycona, że tak ładnie piszecie. Tylko popracujcie trochę nad wyglądem. Dodajcie jakiś banner. Nie musi to być taki wystrzałowy, może być zwykły, prosty, klasyczny. Tło także jest odrobinę do poprawy, bardziej by pasowało np. białe. To pozwoli zadbać o estetykę bloga.
    Nie bierzcie tego jako hejt czy krytykę, ponieważ blog bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że szybko przeczytasz tę książkę <3 Uwielbiam tę serię. Nie zaczęłam jeszcze czytać ostatniego tomu bo się boję tego co mogę tam znaleźć. W końcu to koniec :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero przeczytałam 1 część, teraz czytam Akademie Dobra i Zła, a jak ja skończę biorę się za szklany miecz. 😉

      Usuń
  4. Gorąco ci ją polecam! 🔥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019