Świąteczny tag 🎅😄

Czy każdy wie o co chodzi? No dobra, na wszelki wypadek wytłumaczę:
Świąteczny tag to takie... coś, w którym odpowiadamy na pytania odnośnie świąt i książek.
Przykładowe pytania:
-Jaka książka najbardziej kojarzy ci się ze świętami?
-Z jakim książkowym bohaterem spędziłabyś wigilię?
Ale ja w moim tagu rozwinę trochę zakres pytań. Muszą być odnośnie świąt, a jeżeli ktoś napisze odnośnie świąt i książek to ma ode mnie plusa. 
Wiięc dozwolone są również tego typu:
-Jaka jest twoja ulubiona kolęda?
-Gdzie chciałabyś spędzić święta?
Czekamy na Wasze pytania.

Komentarze

  1. Super pomysł! :) Jestem zachwycona więc chętnie zaobserwuję Twój blog by zobaczyć jak to się rozwinie. A tymczasem pytania ode mnie:

    -Jaką książkę podarowałabyś na świąteczny prezent?
    -Jaką książkę chętnie znalazłabyś pod choinką?

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała poprawka: ,,nasz blog'' prowadzą go również dwie moje przyjaciółki, nie zapomnij o nich (ciii i tak wiem, że nie zapomniałaś xD) Dziękuję za pytania i również pozdrawiam 😘

      Usuń
  2. Pytania:
    Czytacie jakies świąteczne książki?
    Chciałby byście dostać książkę na święta?
    W jakim miejscu z książki chciałybyście spędzić święta?
    Z kim chciałybyście się pocałować pod jemiołą? (Chodzi o bohatera z książki, haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pytanka 😘
      To ostatnie dla mnie trochę... niezręczne 😄, ale dam radę, dla was wszystko!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najładniejsza okładka?
    Który książkowy bohater zasłużył na rózgę?
    Któremu bohaterowi książkowemu kupiłabyś prezent na święta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Połącz książkę ze świąteczną piosenką.
    Jaką świąteczną książkę polecasz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019