Kilka książek na grudzień (II)

Cześć. Dawno minęła połowa grudnia, a święta tuż, tuż. Dlatego przygotowałam dla Was kilka książek odpowiednich na tę zimową porę, bądź na prezent świąteczny.
Pierwszą pozycją na tej liście będzie typowo zimowa książka Katarzyny Michalak pod tytułem "Trzy życzenia". Myślę, że powinna się spodobać każdemu miłośnikowi romansów. Tymczasem niżej przedstawiam Wam jej opis.
Kiedy Natalia trafia do starego dworu, zagubionego gdzieś na Mazurach, po raz pierwszy od długiego czasu czuje, że znalazła swoje miejsce. Samotna, pełna kompleksów dziewczyna nie może uwierzyć, że zaczynają się spełniać jej trzy największe życzenia. Gdy jednak w Marcinkach pojawia się Damian – oschły, cyniczny i mroczny mężczyzna – Natalia znów traci nadzieję. Jest do niej zbyt podobny, dlatego rani najbardziej.
Drugie miejsce zajmuje książka Simona Jamesa "Złamane Dusze".  Tajemnicza historia śledztwoa młodej dziennikarki powiązana ze zjawiskami nadprzyrodzonymi (głównie z duchami). Idealna książka dla osób, którzy uwielbiają kryminały. 
Vermont, 2014 rok. Dziennikarka Fiona Sheridan nie potrafi przestać myśleć o okolicznościach śmierci jej starszej siostry. Dwadzieścia lat wcześniej ciało Deb znaleziono na zarośniętym boisku, nieopodal ruin Idlewild Hall. I choć chłopak siostry został osądzony i skazany za morderstwo, Fiona nie może pozbyć się podejrzeń, że sprawa ma drugie dno.
Gdy dowiaduje się, że Idlewild Hall ma zostać odrestaurowane przez anonimową milionerkę, postanawia napisać o szkole artykuł. Jednak wstrząsające odkrycie, dokonane podczas renowacji, połączy śmierć jej siostry z sekretami z przeszłości, które miały pozostać ukryte w cieniu… oraz z niemilknącym głosem… 
Ostatnią książką na liście jest "Randka pod jemiołą" autorstwa Agnieszki Olejnik. Jest to klasyczna opowieść o miłości, a zarazem o świętach, ale warto dać jej szansę. W końcu niektóre klasyki są fajne (i nie mam na myśli tutaj motorów z PRL-u np. WSK lub Simson). Nie przedłużając przedstawiam Wam jej opis. 
Joanna jest szczęśliwą mężatką. Nie przeszkadzają jej nawet staroświeckie poglądy jej męża dotyczące tego, jak powinna wyglądać i zachowywać się jego żona. Musi mieć długie włosy, zapinać guziki bluzki niemal pod samą szyję i zawsze trzymać w ręce najważniejszy atrybut domowego ogniska – ściereczkę do kurzu. Wszystko jednak się zmienia, gdy Joanna odkrywa, że mąż ją zdradza. Wraz z radykalną zmianą fryzury, bohaterka postanawia całkiem odmienić swoje życie. Jej decyzja pociąga za sobą szereg konsekwencji – Joanna będzie musiała stawić czoła flirtującemu dyrektorowi szkoły oraz na nowo przemyśleć swój stosunek do pracy. Na szczęście, odkryje wokół siebie ludzi, którzy zawsze będą gotowi jej pomóc.
Mam nadzieję, że podobają Wam się moje propozycje i mam nadzieję, że z nich skorzystacie.
/Natalia

Komentarze

  1. Hej, a może dodacie post jake książki chcialybyscie przeczytać w 2019??
    PS Czytalam trzy życzenia i nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Może bym się zainspirowała czymś, bo ostatnio sama mam problem ze znalezieniem książki dla siebie. Czytałam Trzy życzenia, a pozostałe mnie nie przekonują :/

      Usuń
    2. Bardzo chętnie zrobię taki post. Miałam go juz w planach, więc nie będziecie musieli długo czekać. :)

      Usuń
    3. Hmm... Może też spróbuję swoich sił w książkach na 2019... Czemu nie?

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie pozycja numer 2 z wielką chęcią ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie czemu nie? Nigdy nie czytałam świątecznej książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga jest okej... A trzecia za bardzo mi sie nie podobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie czytałam świątecznej książki, jakoś nie lubię tych klimatów...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019