Przeceny na Tania Książka i Livro!

Witam.
Wciąż mamy pierwszy miesiąc nowego roku, a co się z tym wiąże większość sklepów ma wyprzedaże z zeszłorocznych kolekcji. Księgarnie internetowe również nie próżnują. Z tego co wiem Livro i Tania Książka znów mają wyprzedaże i to nie byle jakie. Co to za wyprzedaże? Już Wam odpowiadam!
TANIA KSIĄŻKA 
Zacznę od tego, że Tania Książka wyprzedaje Outlety, a także inne tytuły nawet do 50% taniej. Zdążyłam już przejrzeć tę ofertę i są tam całkiem interesujące książki, które normalnie kosztują 30 złoty, a teraz są dostępne za 15 lub 20. 
Kolejną świetną promocją są książki do 9 złoty. Co ciekawe są tam naprawdę ciekawe pozycje, które po normalnej cenie kosztują 30 złoty. Jeżeli znajdę coś dla siebie to naturalnie, że się skuszę. 
Dodatkowo bestsellery, thrillery, kryminały i wiele innych książek można kupić taniej nawet do 60%. 
LIVRO 
Livro również nie świeci pustkami. Księgarnia internetowa ma bardzo kuszącą propozycję, gdyż niektóre książki są przecenione nawet do -70%!
Szczególnie warto zwrócić uwagę na bestsellery, gdyż Wojenna Burza zamiast 40 złoty kosztuje jedynie 25, a Tatuażyste z Auschwitz można nabyć już za 20! 
/Natalia

Komentarze

  1. Warto skorzystać z takich przecen :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto :) Sama bardzo często robię zakupy na Tania Książka lub Livro.

      Usuń
  2. Na tę księgarnię, zawsze można liczyć. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Uwielbiam obydwie księgarnie, gdyż jest tam naprawdę duży wybór, w dodatku ceny nie są zbyt wysokie. :)

      Usuń
  3. O! Tania Książka i Livro jak zawsze mają coś specjalnego! Już zamówiłam z Livro Tatuażyste z Auschwitz oraz Zwiadowcy księgę 1. Na taniej książce tez mam zamiar cos kupic, ale na razie przeglądam propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie ta pora, żeby kupować nowe książki. Najpierw muszę przeczytać to, co już mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czytać książki, więc chętnie skorzystam z wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystałam z przeceny w księgarni Tania książka, bo akurat wygrałam darmową dostawę. Ale bez tego bym się nie skusiła, książka, na którą polowałam, nie była jakoś szczególnie przeceniona, a jeszcze jakby doszedł koszt dostawy, to bym w ogóle nie odczuła tej promocji ;).
    Przez Livro raz zamawiałam książki i nie miałam żadnych problemów, ale ostatnio się do nich zraziłam, jak posłuchałam na Instastory Lady Margot jak się nieładnie zachowała ta księgarnia wobec niej i osób, które wygrały w organizowanym przez nią konkursie...

    OdpowiedzUsuń
  7. o! Mam kilka tytułów które chciałabym przeczytać, sprawdzę czy tam są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę przemilczeć ten fakt przy znajomych, bo zbankrutują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze warto, ale często są to książki trochę mniej interesujące... Musze pobuszować, bo jest kilka ksiązek, które chce mieć natychmiast. na taniej książce już kupowałam, teraz zobaczę LIVRO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, z tym akurat muszę się zgodzic. Zazwyczaj wyprzedzają książki, które normalnie nie schodzą. :/

      Usuń
  10. Ja bym zbankrutowała, gdybym na każdej promocji coś kupowała ;) raczej ogarniam już weendow shopping ;) patrzę i wzdycham :D. Pozdrawiam bukku-recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja również, dlatego zbyt często nie kupuję książek, bardziej pożyczam z biblioteki lub od znajomych albo dostaję w prezencie

      Usuń
  11. Super, wszyscy lubią promocje :D
    ~Pola
    www.czytamytu.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzę, może mają tytuły jakie mnie interesują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również muszę dokładniej sprawdzić, może coś dla siebie znajdę :)

      Usuń
  13. I ja przejrzę oferty księgarni - tym bardziej, że kilka pozycji jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na razie mam dużo książek które czekają na przeczytanie, ale zajrzę może coś się fajnego znajdzie za 9 złoty

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamowilam kilka ksiazek, wyszło naprawdę tanio

    OdpowiedzUsuń
  16. 34 year old Senior Editor Dolph Saphin, hailing from Picton enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Swimming. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. Wiecej Bonusow

    OdpowiedzUsuń
  17. 53 yrs old Associate Professor Gerianne Cameli, hailing from Cumberland enjoys watching movies like Donovan's Echo and Polo. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Jaguar C-Type. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń
  18. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019