Mały BookHaul ♡

 Ciao!

Nowy rok, stara ja, nowe książki. ♡ Nie jest tego za dużo, lecz chciałam jednak podzielić się z wami moimi nowymi nabytkami.

Więc... Zapraszam!


Assassin's Creed: Origins-Pustynna Przysięga


Autor: Oliver Bowden
Liczba stron: 356

Na długo przed wydarzeniami przedstawionymi w Assassin’s Creed® Origins Bayek złożył przysięgę.


Rok 70 p.n.e. Po egipskiej ziemi krąży bezwzględny zabójca. Jego misją jest odnaleźć i wyplenić ostatnich Medżajów – członków starożytnej organizacji opartej na więzach krwi.



Ze spokojnego miasteczka Siwy wyjeżdża nagle jego opiekun, pozostawiając swojego nastoletniego syna Bayeka z pytaniami o własną przyszłość i przeczuciami celu, który ma osiągnąć. W pogoni za odpowiedziami chłopak wyrusza w podróż brzegiem Nilu przez tonący w chaosie Egipt i stawia czoła niebezpieczeństwom i intrygom stanowiącym chleb powszedni Medżajów.


Cedry pod śniegiem

Urzekająca powieść o miłości, zdradzie, nienawiści, niełatwych moralnych wyborach, poruszająca swoją niezwykłą atmosferą. Literacki bestseller w USA i większości krajów Europy Zachodniej. Zdobywca Nagrody Amerykańskiego PEN Clubu za rok 1995. Sfilmowana przez Scotta Hicksa - laureata Oscara za "Blask".

Akcja książki, stanowiącej połączenie romansu, kroniki wojennej i pełnej nieoczekiwanych zwrotów akcji powieści kryminalnej, toczy się w 1954 roku na należącej do USA wysepce San Piedro na Pacyfiku. Społeczność wyspy wstrząsa tajemnicza śmierć miejscowego rybaka; inny rybak, potomek samurajów Kabuo Miyamoto zostaje oskarżony o zabójstwo. W trakcie procesu staje się oczywiste, że nie chodzi o ustalenie winy jednego człowieka. Porośnięte cedrami stoki wyspy były w przeszłości świadkami dramatycznych wydarzeń, które odcisnęły piętno na świadomości mieszkańców - deportacji obywateli pochodzenia japońskiego po zbombardowaniu Pearl Harbor. Wciąż żywe jest wspomnienie wielkiej miłości łączącej niegdyś białego chłopca i japońską dziewczynę, która w obozie internowania została żoną Kabuo...
Jakieś pytania? Propozycje? 
Komentarze po coś są! 
Tymczasem ja lecę namawiać moje towarzyszki do zgłoszenia mnie do The Voice!
Addio Amici!
/Wilczurka

Komentarze

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie książka "Cedry pod śniegiem".
    Z chęcią zapoznam się z tą książką w wolnym czasie :D
    Trzymam kciuki za dostanie się do The Voice :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym The Voice to narazie tylko marzenia 😂 ale może kiedyś sie spełnią, więc dzięki 💙
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Od zawsze chciałam przeczytać Assassina, ale Cedry pod Śniegiem również wydają się być ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Cała seria AC to cudo 💙 Co do Cedrów, to nie wiem czego mam się spodziewać, ale mam nadzieję, że się nie zawiodę 😂

      Usuń
  3. Bardzo lubię czytać głównie horrory i erotykę.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w końcu muszę wziąć się za czytanie Assassin's Creed. Z twoich recenzji wynika, że jest to bardzo ciekawa historia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa i piękna! 💙 Pilecam z całego serduszka!

      Usuń
  5. Szkoda że brak twoich zdjęć własnych autorskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie wszystkie zdjęcia s moje, w tym poście nie mogłam ich dodać, ponieważ nie miałam możliwości cyknąć fotek.

      Usuń
  6. Pierwsza pozycja mnie kompletnie nie ciekawi, ale co najśmieszniejsze, że w grę grałam i mi się podobała. ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam Pustynną Przysięgę i powiem ci, że na początku jest dość nudna, ale potem się rozwija, zaczyna się wątek Zakonu i jest ciekawie.
      Również pozdrawiam 😘

      Usuń
  7. Pierwsza książka wydaje się być bardzo ciekawa, druga nieco mniej, ale obie chciałabym przeczytać 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019