Styczniowy BookHaul 📚

Cześć!
Wraz z nowym rokiem są i nowe książki. Przez ostatnie tygodnie kilka mi się ich nazbierało, ale to dlatego, że nie kupuję książek zbyt często, raczej pożyczam je od znajomych, bądź z biblioteki, ale bądź co bądź, trochę ich jest. 


Fakt, nie jest to zaskakująca liczba, gdyż są to tylko trzy książki, jednakże warto wspomnieć o tym na blogu. Dodatkowo możecie zajrzeć na naszego Instagrama: ksiazkoholiczki.xx, gdzie od niedawna aktywnie się udzielamy, ponadto jest tam więcej zdjęć niż tutaj i są one bardziej "artystyczne". 
Zaczynając od lewej, na początku mamy "Pierwszy rok", czyli początek serii Czarny Mag. Wiele o niej słyszałam, podobnież jest to bardzo dobra książka, ale czy oby na pewno? Jedynym sposobem, aby się przekonać to przeczytać ją samemu. Tymczasem zostawiam Wam jej opis. 
"Rudowłosa piętnastolatka Ryiah (zwana Ry) i jej brat bliźniak Alexander mają jedno marzenie: zostać magami. Realizacja tego celu się przybliża, gdy zostają przyjęci do Akademii Magii. Okazuje się jednak, że kandydatów na adeptów jest wielu, zaś rodzeństwo wyróżnia się na tle rówieśników niskim pochodzeniem, brakami w wiedzy i niedostatkiem siły fizycznej. Wywodzący się z arystokratycznego rodu książę Darren i jego przyjaciółka Priscilla szczególnie dają odczuć rodzeństwu, gdzie jest ich miejsce. Ry odstaje od grupy tak wyraźnie, że padają nawet sugestie, iż powinna zrezygnować. Dziewczyna jednak się nie poddaje, potajemnie przesiaduje w bibliotece, ćwiczy walkę wręcz z córką rycerza Ellą. Nieoczekiwanie z pomocą Ry przychodzi jej dotychczasowy wróg, Darren. Chłopak zaczyna okazywać jej swoją sympatię. Czy to podstęp? Czy Ry uda się zdać egzaminy i kontynuować naukę w wymarzonej szkole?"
Kolejną książką jest druga część przygód Agaty i Sofii pod tytułem "Akademia Dobra i Zła. Świat bez książąt. Słyszałam, iż jest to najbardziej pokręcona i nieprzewidywalna książka z całej serii. Liczę, że się nie zawiodę. 
"Sofia i Agata, bohaterki powróciły do domu, by żyć Długo i Szczęśliwie. Jednak życie to nie bajka, jakiej się spodziewały. Gdy Agata potajemnie życzy sobie innego zakończenia, bezwiednie otwiera wrota do Akademi Dobra i Zła. 
Ale baśniowy świat, który znały, całkowicie się zmienił. Księżczniczki i wiedźmy, czarownicy i książęta, nie są już wrogami- tworzą nowe sojusze, a stare idą w zapomniane. 
W trudnych czasach wojna wisi na włosku. Sofia i Agata dążą do pokoju, ale nieoczekiwanie zagrożenie może zniszczyć wszystko i wszystkich, których kochają. Tym razem pochodzi ono z najmniej spodziewanego miejsca."
Ostatnią książką, która w ostatnim czasie pojawiła się na mojej półce i którą aktualnie czytam jest powieść autorstwa Leigh Bardugo pod tytułem "Szóstka Wron". Tą książkę poleciły mi koleżanki z bloga. 
"Przestępczy geniusz Kaz Brekker otrzymuje ofertę wzbogacenia się ponad wszelkie wyobrażenie – wystarczy w tym celu wykonać zadanie, która z pozoru wydaje się niewykonalne:  – włamać się do niesławnego Lodowego Dworu (niezdobytej wojskowej twierdzy) – uwolnić zakładnika (a ten może rozpętać magiczne piekło, które pochłonie cały świat) – przeżyć dostatecznie długo, żeby odebrać nagrodę (i ją wydać) Kaz potrzebuje ludzi wystarczająco zdesperowanych, żeby wraz z nim podjęli się tej samobójczej misji, oraz dostatecznie niebezpiecznych, żeby ją wypełnili. Wie, gdzie ich szukać. Szóstka najbardziej niebezpiecznych wyrzutków w mieście – razem mogą być nie do zatrzymania. O ile wcześniej nie pozabijają się nawzajem."
A Wy, jakie ostatnio kupiliście książki? Pochwalcie się swoimi nabytkami w komentarzach.
/Natalia

Komentarze

  1. Czarny Mag wydaje się być ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje. Jeszcze jej nie czytałam, ale niedługo nadrobie. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie książki mają mega ciekawe okładki! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się okładki. Z przyjemnością zajrzę na Twojego bloga.

      Usuń
  4. Ta ostatnia książka zaciekawiła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria Czarny Mag skojarzyła mi się od razu z Trudi Canavan i Trylogią Czarnego Maga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pożyczam książki z biblioteki, bo czytam dość sporo i nie miałam bym gdzie tego wszystkiego trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z tych Twoich tytułów nie znam. Ja dawno już nie kupowałam książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam wszystkie oprócz Czarnego Maga, ale na nią chyba też się skuszę. ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga część Akademii była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. 40 yr old Research Assistant III Alessandro Nevin, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Major League and Mushroom hunting. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. widok

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019