Młodzi pisarze...

Kochani, młodzi pisarze!
Długo mnie nie było, ale już jestem.
Mam dla was pierwsze  wyzwanie opierające się na pewnym zdjęciu. Dość nietuzinkowe i bardzo ciekawe! Najlepsze prace z każdego zadania będę umieszczała w Kąciku Młodych Pisarzy (KMP)
Zapraszam!
Gdybyście mieli jakieś pytania to śmiało zadawajcie je w komentarzach,a ja już tłumaczę na czym owe wyzwanie polega.

Dam Wam do wyboru trzy zdjęcia z platformy Pinterest (więc nie moich) i do każdego z nich macie inne, pisane zadanie. Według swoich preferencji wybieracie jedno, a ja w następny weekend (12. 01. 2019) wybieram trzy najlepsze prace (po jednej z każdej kategorii) wyłaniając zwycięzców i umieszczając je w Kąciku Młodych Pisarzy. Przy odpowiednim zaangażowaniu możliwym jest, że do któregoś z wyzwań dodam konkurs z nowiutką książką do wygrania! Kto się cieszy? 
Nie przedłużając wstawiam obiecane fotografie:

1. Opowiadanie
...zawierające nie więcej niż 1500 znaków bez spacji.
Forma dowolna, liczę na Waszą kreatywność!
Najważniejsze, żeby nawiązywało do zdjęcia, dana sytuacja powinna być motywem przewodnim w opowiadaniu.
Nikt nie mówił, że będzie łatwo <3 p="">

2. List.
Tu postanowiłam zaszaleć. Tak samo jak w pierwszym przypadku wypowiedź nie powinna zawierać więcej niż 1500 znaków bez spacji. Sytuacja nie musi być opisywana dosłownie, ale chciałabym zobaczyć nawiązanie do fotografii (być może metaforyczne).

3. Poezja.
Tutaj ilość wersów dowolna, ale pamiętajcie by nie przeholować.
Poproszę nawiązanie do zdjęcia oraz wplecenie do środka tych osobliwych ptaków.

UWAGA: Każdy gatunek literacki oceniam obiektywnie, czyli może zwyciężyć nawet romans! Liczę na wyjście poza schematy.


Uwielbiam Was i z niecierpliwością czekam na Wasze prace <3 p="">Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Pochwalcie się ile książek przeczytaliście!


-Happy


Komentarze

  1. Cześć Lisa!
    Piszę do Ciebie, ponieważ chciałabym powiedzieć Ci coś ważnego. Najlepiej by było na żywo, ale odległość jaka nas dzieli nam na to nie pozwala. Mam nadzieję, że to się nie długo zmieni.
    Otóż kilka dni temu zmarł mój brat- Leo. Znałaś go, nie muszę Ci więc o nim mówić. Jego śmierć bardzo mnie dotknęła. Dniem jeszcze jakoś daję radę, lecz nocą jest najgorzej. Nie mogę spać, ciągle płaczę, a w dodatku czuję jakby ktoś mnie obserwował przez okno. Mam wrażenie, że mogą to być zmarli z mojej rodziny. Na wczorajszym pogrzebie czułam to samo, wzrok zmarłych na sobie. To nie daje mi spokoju. Za pewne sobie pomyślisz, że wariuję, jednak ja nie mogę się otrząsnąć po śmierci mojego ukochanego brata. Mam nadzieję, że mnie zrozumiesz.
    Tęsknię ❤
    Mia
    (Wiem słaby ten list, ale nie mogłam nic lepszego znaleźć 😂)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za wysoka szkoła jazdy 😂 Przepraszm cie, naprawdę nie wiem jaką historie wymyślić. Może innym razem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019