Kulka śniegu, którego nadal nie ma. Coś o świętach i kolejna paplanina.

Proszę, nie bijcie...Dawno mnie nie było.
Wiem, wiem.... ale tydzień miałam tak zabiegany, że nawet pół rozdziału swojej książki nie napisałam. Zdaję sobie sprawę, że to żadne wytłumaczenie, dlatego nie użalam się nad sobą, tylko zabieram do pracy.

Tak na wstępie to...KOCHAM WAS <3 font=""> Dziękuję, że tak ciepło przyjęliście mnie w swoje internetowe szeregi i podchwyciliście niepewne pomysły. Czytając każdy komentarz uśmiecham się od ucha do ucha!

Mój umysł: "Nareszcie ktoś mnie docenił!"
Serce: "Nie bądź egoistyczny! Chodziło Ci o to, że nie sądziłeś, iż coś potrafię"
Umysł: "Jak to ty!?"
Serce: "No a czym się pisze geniuszu? Na pewno żaden artysta nie posługuje się takim zdrowo myślącym narządem. Błagam Umyśle, pokaż mi pisarza, który nie kieruje się w swoich wypowiedziach sercem."
Umysł:  "Ekhem.."
Serce: "Nawet nie waż się wymieniać!"

Tak, wiem, jestem nienormalna i moje serce też. Kiedy mam dobry humor to przelewam go wraz ze słowami na kartkę, a potem to widzę i sobie myślę, że gorszej głupoty w życiu nie czytałam. Pewnie znacie to wesołe roztargnienie, kiedy wasz krytyk zwany rozsądkiem się nie wtrąci zabijając później resztki Waszej  pewności siebie. Sądzę, że mimo wszystko lepiej pisać gdy ma się choć po części dobry humor (wyjątkiem jest poezja oczywiście). Można na przykład sięgnąć po herbatę i  przedtem przeczytać dobrą książkę....ale zaraz, zaraz, apropo książek to uzależniłam się od nich  jeszcze bardziej i nawet teraz myślę o Królewskiej Klatce(trzeciej części Czerwonej Królowej podarowanej mi na Mikołajki) , którą niedawno zaczęłam. Jestem ciekawa co wy otrzymaliście. Uznałam, że nie zrobię posta o książkach, które dostałam tylko od razu recenzję całych serii kiedy je skończę. Będzie tak na pewno z Kosiarzami, Czerwoną Królową, Akademią Dobra i Zła, oraz Wiedźminem.
(Dotyk Julii się nie liczy bo zapomniałam, że są kolejne części haha...)


Niedługo recenzje w moim wykonaniu pojawią się do:

-Szóstki Wron
-Osobliwego Domu Pani Peregrine
-Mechanicznych Pająków
-Sto Dni Szczęścia
-Outilersów
-Do zobaczenia w kosmosie
-Potwornej
-Śmiecia
-My, gwiazdy i reszta świata
-Był sobie pies
-Dziewczyny, którą kochały pioruny
-Ostatnia chowa klucz i
-Love, Rosie (Tak przy okazji to...dostałam tą książkę! Nie oskarżajcie mnie o czytanie romansów! A tak na poważnie to przeczytam wszystko, co dostanę. Nie ważne jak bardzo byłoby to beznadziejne, choć akurat ta historia nie przewierciła mi tak mózgu jak niektóre jej poprzedniczki.)

Szykujcie się na solidną dawkę recenzji! :D

 Dzisiaj jednak typowo świątecznie, czyli na początek wyciągamy karteczki (nie,to  nie kartkówka, spokojnie) i zaczynamy zapisywać przeczytane książki w tym jakże cudownym dwa tysiące osiemnastym roku. Podsumowanie czytelnicze prowadzę od stycznia, więc też dopiero zaczynam (chyba, że robicie to od dawna a ja o czymś nie wiem). Mówię Wam o tym teraz, bo z doświadczenia wiem, że nie wszystko można zapamiętać (dlatego mam konto na LubimyCzytać, ale nie robię już chamskiej reklamy, bo uświadomiłam sobie, że wspominam o tym już kolejny raz).

Chciałabym zobaczyć ile przeczytaliście i co najważniejsze...uwaga, uwaga...werble poproszę...wybrać najlepszą książkę roku 2018! Każdy poda swoją propozycję i razem zdecydujemy któremu autorowi  damy ten zaszczytny tytuł dla wspaniałego dzieła, które stworzył. Może okazać się też tak, że będzie kilka takich odznak, z większą korzyścią dla autorów oczywiście.

W Kąciku Młodych Pisarzy ogłoszę za chwilę pierwszy konkurs (Jestem biedna, więc nie wiem czy będą nagrody, ale robimy to dla przyjemności, prawda? *świerszcze*), więc sama nie mogę się już doczekać.
Mam dla Was coś jeszcze, pytania, dzięki, którym będę mogła bliżej poznać cudowne osóbki, które czytają moje (bez ładu i składu ale ciii) posty.
<3 .="" abym="" by="" ch="" chcecie="" chcia="" co="" czego="" dowiedzie="" e="" eli="" je="" mia="" mnie="" mo="" najpierw="" nbsp="" o="" odpowiem.="" p="" pytajcie="" si="" tnie="" to="" was="" wiedzie="" zainteresowa="" zintegrowa="">

<3 .="" abym="" by="" ch="" chcecie="" chcia="" co="" czego="" dowiedzie="" e="" eli="" je="" mia="" mnie="" mo="" najpierw="" nbsp="" o="" odpowiem.="" p="" pytajcie="" si="" tnie="" to="" was="" wiedzie="" zainteresowa="" zintegrowa="">1. Książka - Film. Zaciekli wrogowie według czytelników. Co wybierasz? Najpierw film, a potem książka? Na odwrót? A może lepiej nie oglądać ekranizacji?
2. Największe marzenie? Jeżeli nie masz żadnego szybko sobie jakieś znajdź! To one pchają człowieka do działania i wyznaczają cel, dzięki, któremu łatwiej i cudowniej jest żyć. Wiem co mówię!
3. Piszesz coś swojego? O czym to jest?
4. Ulubiony autor? Chiałabyś/ chciałbyś się z nim spotkać? Co byś powiedział/ powiedziała?
5. Twoja wyobraźnia nie zna granic? Pomaga Ci w czymś? Jak ją ćwiczysz?
6. Posiadasz kręgosłup moralny?
7. Najtrudniejsze słowo jakie znasz.
8. "Mieć" czy "być"? (Jak ktoś uważa, że "Być" to już go uwielbiam)
9. Wpasowujesz się do społeczeństwa, czy wolisz działać sam, ze swoimi zasadami?
10. Pesymista, optymista, realista? (Jak ktoś odgadnie moją osobowość to uczę się matematyki. Naprawdę..no..uwierzcie mi..naprawdę to zrobię... :,D)
11. Ulubiony kolor?
12. Za co kochasz ludzi? Ulubiona cecha u drugiego człowieka?
13. Należysz do Kącika Młodych Pisarzy? Jeżeli tak to; Co najbardziej lubisz pisać? Sposób na wenę? W czym czujesz się mistrzem?
14. Muzyka. Odgrywa w Twoim życiu szczególną rolę? Ulubiony gatunek?
15. Hobby? Pasja?
16. Więcej pytań, może quiz? (Moja klasa ich nienawidzi, a ja tak uwielbiam je robić! Jestem przyzwyczajona do; "Po co quiz?", "Aha? Nie?", także nic mnie już nie zdziwi.)
<3 .="" abym="" by="" ch="" chcecie="" chcia="" co="" czego="" dowiedzie="" e="" eli="" je="" mia="" mnie="" mo="" najpierw="" nbsp="" o="" odpowiem.="" p="" pytajcie="" si="" tnie="" to="" was="" wiedzie="" zainteresowa="" zintegrowa="">
To na razie tyle. Macie dużo roboty przeze mnie, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Aaaaaaaaaa...! Uświadomiłam sobie, że już wpół do dwudziestej, a ja nie skończyłam jeszcze pisać na konkurs! Ratujcie mnie! Mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego papka.
Do zobaczenia wkrótce!
Ściskam przesyłając świąteczną energię.
Wasza zwariowana kulka:

-Happy<3 font="">

Komentarze

  1. A walić! Co z tego, że prowadzę bloga razem z tobą xD Odpowiem na pytanka jako pierwsza!

    1.Najpierw książka, potem film, chyba że nie jestem świadoma tego, że jakiś film jest na podstawie jakiejś książki xD

    2. Marzenie... marzeń mam wiele... Takie dwa największe to: rozbudować nasze małe Bractwo Assassinów z Polandii, a drugie to rozbudowa bloga xD

    3.Piszę, piszę. Na wattpadzie. Artbooka i dwie książki: Moc Przeznaczenia i Wilczurkę. Zapraszam xD (chamska reklama)

    4. Oliver Bowden! Tak, chciałabym się z nim spotkać. Co bym powiedziała? Znając mnie... co by mi ślina na język przyniosła xD

    5. Oj nie zna, nie zna! Pomaga mi w życiu ;)

    6. Eee... posiadam kręgosłup... z kości xD

    7. ...fistaszek... (zawsze mnie intrygował xD)

    8. BYĆ! No a jak by inaczej?!?!?

    9. Phi, społeczeństwo ma głównie inne poglądy od moich, więc można powiedzieć, że działam na swoich zasadach, bo:
    Gdy inni ślepo podążają za prawdą, ja pamiętam:
    NIC NIE JEST PRAWDĄ
    Gdy innych ogranicza moralność lub prawo, ja pamiętam:
    WSZYSTKO JEST DOZWOLONE

    10. Optymistka! No a jak?!

    11. Niebieski 💙

    12. Kocham ludzi za... to, że są 😄 Cecha? Prawdomówność i posiadanie własnego zdania.

    13. No jak nie, jak tak?! Kocham pisać fantastykę 💙 Sposób na wenę? Stres, albo kot na kolanach 😄 Podobno jestem mistrzynią porównań...

    14. Muzyka życiem 💙 Ulubiony gatunek... różnie... od Rapu do Metalu... Ulubiony piosenkarz/zespoły: Macklemore 💙, AC/DC, Metallica i Fall out boy 💙

    15. Hmm pomyślmy... sporo tego: szkicowanie, jazda konna, śpiewanie, pisanie, czytanie, wydawanie pieniędzy na głupoty... ale nie ubrania, spokojnie xD głównie... żarcie... słodycze kolejną miłością życia 💙 Czemu nie mogę przytyć... 😢

    Łał... druga piętnastka xD no ok...
    Może sklecimy coś we trójkę, jakiś quiz dla czytelników... CZEMU NIE?!

    Czuję się jak na nominacjach... Dobra, ja już kończę swoją część posta xD

    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się
    Odpowiedzi na pytania:
    1. Zdecydowanie książka. W filmie są już pokazane postacie, A w książce mogę je sobie wyobrazić.
    2. Niech to pozostanie słodką tajemnicą <3
    3. Od czasu do czasu wiersze
    4. Mam wielu nie umiem wybrać
    5. Moja wyobraźnia nie zna granic. Pomaga mi w pisaniu wypracowań. Ćwiczę ją przed snem albo jak czytam książki
    6. Tak
    7. Nie wiem
    8. Być!!!
    9. Wolę działać swoimi zasadami. Chyba jestem inny bo czytam książki w odróżnieniu od moich kolegów hah
    10. Raczej realista
    11. Czarny
    12. Na pewno słuchanie drugiej osoby
    13. Właśnie się zapisałem. Jak już wspominałem najbardziej lubię pisać wiersze. Może to dziwne ale obserwuje widok z mojego okna i to mi daje wene
    14. Muzyka mnie uspokaja tak samo jak książki
    15. Hobby czytanie książek i pisanie wierszy lubię też biegać
    16. (Tutaj napisalas 2 razy 15) możesz zrobić będzie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i...nie wiem czy udało Ci się doczytać, ale jeżeli tak to jestem pod wrażeniem. Przepraszam za takie "coś".

      Usuń
  3. Bardzo Was przepraszam, ale coś stało się z postem i nie wiem jak to naprawić. Wygląda okropnie i nie da się tego przeczytać. W wersji roboczej wszystko jest normalnie. Nie wiem co mam robić. Nie chcę usuwać teraz wszystkiego, w tym Waszych komentarzy, ale...Nie mam pojęcia, może tylko ja tak to widzę? Jejku..wszystko zniszczone..

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję to naprawić, mam nadzieję, że mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jak ja uwielbiam Twoje pozytywne nastawienie! ❤ Od razu mi się pojawia uśmiech na twarzy, gdy czytam Twoje posty. Nie przejmuj się, da się doczytać. To chyba blogger coś powalił.
    A właśnie tutaj są odpowiedzi na pytania:
    1. Osobiście wolę książki, aczkolwiek dobry film może być. Właśnie w książkach sami sobie kreujemy bohatera, a w filmie mamy już wszystko gotowe i nasz mózg nie musi się tak napracować. ;)
    2. Chciałabym polecieć w kosmos.
    3. Piszę robię w notatniku swoją książkę. Powiem tyle, że opowiada ona o problemach dzisiejszej młodzieży, ale ona jest zła, w sensie to jedna wielka głupota. 😂
    4. Ciężko mi wybrać...
    5. Moja wyobraźnia czasami jest taka głupia... Ale pomaga mi w pisaniu mojej książki i ogólnie jak piszę rozprawki.
    I rzecz jasna ćwiczę ją.
    6. Można tak powiedzieć.
    7. Yy... plenipotencja nie wiem czy dobrze napisalam
    8. Tak szczerze? Być
    9. Mam swoje zasady
    10. Jestem połączeniem tych trzech.
    11. Biały
    12. Za to że potrafią Cię rozbawić i poprawić humor. (Chociaz to działa w obie strony i mogą również urazić, zranić, a to chyba najgorsze)
    13. Należę. I najbardziej lubię pisać sobie jakieś krótkie opowiadania albo ta swoją książkę. A wene to nie mam jakichs określonych sposobów. Czasem zjawia się znikąd, a czasem jej nie ma. Tak to u mnie wygląda.
    14. Muzyka potrafi we mnie wywołać naprawdę silne emocje. I słucham wszystkiego hip hop, pop, rock, wszystko.
    15. Pływanie, rower, rolki, czytanie, pisanie, śpiewanie, taniec, biologia
    16. Jasne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę z Tobą! To tak odległe marzenie, że czasem nawet nie wierzę, że może się spełnić, a to niedopuszczalne! Dziękuję Ci za miłe słowa i cieszę się ogromnie,bo jesteś trzecią osobą, która akceptuje mój quiz :D Hurra!

      Usuń
  6. Oo Szóstka Wron <3 czytałam.
    Odpowiedzi:
    1. Ksiazki zdecydowanie
    2. Chciałabym wydać swoja książkę
    3. Pisze książkę, ale jest trochę bez sensu
    4. Soman Chainami. Bym natychmiastowo zażądała kolejnych części Akademi bo są cudowne <333 albo niech zacznie pisać nową historię bo ta była świetna
    5. Moja wyobraźnia często wyobraża sobie dziwne rzeczy, że aż mi za nią wstyd czasami
    6. Tak
    7. Hmm... musiałabym sie zastanowić
    8. Być
    9. Mam swoje zasady
    10. Optymista, czasem pesymista i odrobinka realista
    11. Fioletowy I żółty
    12. Za ym... Za to że istnieje bo samotność mnie dobija czasem
    13. Należę. Lubię pisać opowiadania.
    14. Muzyka mnie motywuje czasami
    15. Motory, sport, pisanie i śpiewanie
    16. Quiz? Czemu nie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czytelnicze podsumowanie stycznia 2019